Bloemenbureau trapt maand van de lelie af
Bloemenbureau Holland draaide donderdag proef met de Lelie-Bel in de Eemshaven. 's Avonds laat maakte het promotiebureau foto's en filmpjes van de 6 meter grote transparante bel.
Met de Lelie-Bel met 500 lelies van verschillende soorten trapt het www.bloemenbureau.nlbureau de campagne 'Juni, maand van de lelie' af. De bel is vandaag te zien in Heemstede.
De actiemaand juni maakt onderdeel uit van de jaarrond campagne: 'Lelie, bloem vol betekenis'. Daarin staan afwisselend de thema’s liefde, zuiverheid, vergankelijkheid en vrouwelijkheid centraal. Vrouwelijkheid krijgt in de actie met de Lelie-Bel extra aandacht.
Vrouwelijkheid
Met 113 vrouwelijke inwoners op elke 100 mannen is Heemstede volgens het www.cbs.nlCentraal Bureau voor de Statistiek de stad waar relatief de meeste vrouwen wonen. 'Heemstede is dus de ideale plaats om de vrouwelijkheid van de lelie te tonen', zegt Bloemenbureau Holland.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
New Holland Tractor T5.95 (MG) #145089
Gebruikt, P.O.A.
-
Kuhn GF 10803
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6175R (SO) #64452
Gebruikt, P.O.A.
-
Kverneland Ploeg 3300S Variomat (LH) #20949
Gebruikt, € 32.500
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Zondag22° / 14°20 %
-
Maandag22° / 12°10 %
-
Dinsdag25° / 11°0 %