FloraHolland klantgerichter

FloraHolland richt haar organisatie voor kwekers en kopers klantgerichter in. Die vragen om eenduidige en vereenvoudigde dienstverlening, geeft de afzetorganisatie aan.

Verder willen leden meer betrokken zijn bij hun coöperatie. Om dat te bereiken, laat FloraHolland de vestigingsstructuur los.

Organisatieaanpassing

Deze organisatieaanpassing betekent dat een aantal zaken anders wordt ingericht:

• Alle klokken van de exportlocaties worden centraal aangestuurd met als doel het afzetinstrument klok duurzaam te ontwikkelen
• Om de operationele dienstverlening eenduidig te maken, worden de logistieke en facilitaire processen van de exportlocaties ook centraal aangestuurd
• Om voor kopers en kwekers meer waarde te creëren in het retailsegment, wordt een afdeling Retail Services ingericht
• De binnenlandse markt, de thuismarkt, komt onder één verantwoordelijkheid
• Ledenbetrokkenheid wordt, in lijn met de voorgenomen verbetering van invloed via de productlijn, belegd bij de nieuwe afdeling Coöperatie, Product & Markt.

Samenwerking

De nieuwe organisatie leidt volgens de afzetorganisatie tot een betere samenwerking met ketenpartners en tot meer effectiviteit in het bedrijf. FloraHolland moet vanaf 1 januari 2012 op de nieuwe leest zijn geschoold.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    16° / 7°
    70 %
  • Zondag
    15° / 4°
    20 %
  • Maandag
    11° / 8°
    95 %
Meer weer