Groentecampagne in Duitsland gestart
Om het vertrouwen van de Duitse consument in verse groenten te versterken, ligt sinds begin september een folder in Duitse supermarkten. Verder wordt een radiospot over gezonde groente en fruit in heel Duitsland bijna 600 keer uitgezonden.
Verse groenten, gezond en veilig is een gezamenlijk initiatief van tuinbouworganisaties in België (Flandria), Duitsland (BVEO) en Nederland (GroentenFruit Bureau).
Duitse supermarktketens bestelden inmiddels al meer dan 5 miljoen folders. Parallel aan de gezamenlijke internationale campagne rolt GroentenFruit Bureau haar eigen campagne Einfach zum Anbeißen bij onze oosterburen verder uit.
Gecontroleerde Klasse
In die boodschap staat Gecontroleerde Klasse centraal. Aan de hand van de 7 basisprincipes die de Nederlandse telers zichzelf opleggen, onderstrepen ze de kwaliteit van de Nederlandse tuinbouw.
Een groep van Duitse consumenten bezocht bovendien begin september ons land. Met eigen ogen bekeken ze de teelt in Nederlandse kassen. Deze activiteiten worden ondersteund door radiocampagnes in Noordrijn-Westfalen met de bekende Duitse TV-coryfee Harry Wijnvoord.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Case IH PUMA 185 CVX AFS CONNECT
Gebruikt, P.O.A.
-
Gebruikt, P.O.A.
-
Veenhuis Combi 2000
2001, P.O.A.
-
Case IH MAXXUM 125 CVX DRIVE
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Projectmedewerker biodiversiteit
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Medewerker Agrarisch Natuurbeheer
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Weer
-
Zaterdag21° / 15°15 %
-
Zondag19° / 14°95 %
-
Maandag19° / 13°85 %