Glastuinbouw vraagt aandacht met campagneborden

Glastuinbouw Nederland timmert aan de weg met grote campagneborden langs snelwegen. Het is de volgende publieksvriendelijke stap om om aandacht te vragen voor de uitdagingen in de glastuinbouw door de energiecrisis.

Glastuinbouw+vraagt+aandacht+met+campagneborden
© Glastuinbouw Nederland

De belangenbehartiger voor de glastuinbouw startte begin september met publieksvriendelijke acties. Na de overdracht van talloze brieven aan minister Rob Jetten van Klimaat en Energie en het opstarten van een online petitie, zijn nu de eerste campagneborden geplant.

De borden met de slogan: 'De glastuinbouw & Nederland: samen door met de energietransitie' zijn op zes zichtlocaties langs snelwegen geplaatst. Het gaat om de A7 bij Agriport, de A12 bij Nootdorp, de A12 bij Zevenhuizen, de A20 bij Maasland, de A59 bij Made en de A29 bij Dinteloord. 'Om optimale zichtbaarheid te garanderen, hebben we gekozen voor doeken van een groot formaat', schrijft de belangenorganisatie in een persbericht.

Naast het plaatsen van de spandoeken, blijft Glastuinbouw Nederland de petitie actief stimuleren. 'Inmiddels is de petitie ruim 5.200 keer ondertekend. Ons doel is echter 10.000 ondertekenaars.'

Bekijk meer over:

Lees ook

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Vrijdag
    2° / -2°
    10 %
  • Zaterdag
    2° / -2°
    10 %
  • Zondag
    1° / -2°
    10 %
Meer weer