Piepershow brengt ode aan oer-Hollandse aardappel
Chef-koks Freek van Noortwijk en Guillaume de Beer hebben afgelopen weekend hun kunsten vertoond in een piepklein pop-up restaurant op de Amsterdamse wallen.
Onder de naam Piepershow brachten beide koks een ode aan de oer-Hollandse aardappelen. Het initiatief is onderdeel van de campagne 'Power to the Pieper' en een idee van de Nederlandse Aardappelorganisatie (NAO).
Gasten van de Piepershow konden op vrijdag en zaterdag aanschuiven in het eenpersoons restaurant voor een diner van 10 minuten bestaande uit drie gangen. Doel was om aan de hand van een gastronomisch aardappelmenu de culinaire veelzijdigheid van de aardappel te laten zien.
Bij de opening van de Piepershow was ook presentatrice Katja Schuurman aanwezig. Zij is de partner van chef-kok Freek van Noortwijk.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners


Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere Tractor 6110R (SO) #1357
Gebruikt, P.O.A.
-
Valtra T234A
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X107 (HA) #692283
Gebruikt, P.O.A.
-
F15D
Gebruikt, € 2.500
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Woensdag21° / 6°10 %
-
Donderdag26° / 10°10 %
-
Vrijdag30° / 15°60 %