FloraHolland test doorlooptijd karren
Royal FloraHolland test deze week het geautomatiseerde Voice systeem voor karren zonder dat dit wordt verstoord door menselijk ingrijpen.
De bloemenveiling wil op deze manier achterhalen of de doorlooptijd van karren na transacties korter kan worden. Bij het afhandelen van transacties zijn veel verstoringen.
Karren die de langste doorlooptijd hebben worden door het Voice systeem aangewezen om als eerste te worden afgeleverd. Dit principe wordt echter dagelijks gedwarsboomd doordat karren uit goten zijn gehaald zonder dat het systeem dat heeft aangegeven. Hiervoor zijn diverse oorzaken. Medewerkers kunnen bijvoorbeeld een opdracht niet goed hebben uitgevoerd en klanten kunnen op eigen initiatief karren uit de goot hebben gehaald.
'Geen klanten in de hal'
Door het systeem zonder menselijk ingrijpen te laten draaien, wil FloraHolland nagaan of er zo tijdwinst is te behalen. De bloemenveiling heeft de dringende oproep gedaan aan klanten om zich deze week te houden aan de afspraak 'geen klanten in de hal'.
Mochten doorlooptijden tijdens de test toch langer worden, dan grijpt de veiling in en past het Voice systeem aan, aldus een woordvoerder van de veiling.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

Kuhn FC883-FF vlindermaaier
2014, P.O.A.
-

Husqvarna R318 X Benzine Frontmaaier 112cm (LIE) #39507
Gebruikt, € 5.849
-

JOHN DEERE X127 ZITMAAIER (ZUI) #692665
Gebruikt, € 3.950
-

Weidesleep 8mtr
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Weer
-
Donderdag13° / 8°10 %
-
Vrijdag15° / 8°70 %
-
Zaterdag16° / 12°50 %















