FloraHolland test doorlooptijd karren
Royal FloraHolland test deze week het geautomatiseerde Voice systeem voor karren zonder dat dit wordt verstoord door menselijk ingrijpen.

De bloemenveiling wil op deze manier achterhalen of de doorlooptijd van karren na transacties korter kan worden. Bij het afhandelen van transacties zijn veel verstoringen.
Karren die de langste doorlooptijd hebben worden door het Voice systeem aangewezen om als eerste te worden afgeleverd. Dit principe wordt echter dagelijks gedwarsboomd doordat karren uit goten zijn gehaald zonder dat het systeem dat heeft aangegeven. Hiervoor zijn diverse oorzaken. Medewerkers kunnen bijvoorbeeld een opdracht niet goed hebben uitgevoerd en klanten kunnen op eigen initiatief karren uit de goot hebben gehaald.
'Geen klanten in de hal'
Door het systeem zonder menselijk ingrijpen te laten draaien, wil FloraHolland nagaan of er zo tijdwinst is te behalen. De bloemenveiling heeft de dringende oproep gedaan aan klanten om zich deze week te houden aan de afspraak 'geen klanten in de hal'.
Mochten doorlooptijden tijdens de test toch langer worden, dan grijpt de veiling in en past het Voice systeem aan, aldus een woordvoerder van de veiling.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners

Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Massey Ferguson Tractor 3640 (HA) #46915
Gebruikt, € 46.000
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X167 (BS) #692697
Gebruikt, € 5.247
-
John Deere Tractor 5090M (MG) #89487
Gebruikt, P.O.A.
-
International 1486
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Vrijdag31° / 17°20 %
-
Zaterdag29° / 19°55 %
-
Zondag22° / 14°20 %