Yoghurt Barn wil naar dertig winkels
De horecaformule Yoghurt Barn wil groeien naar dertig vestigingen in 2020. Het in 2012 opgerichte bedrijf telt nu zes winkels.
Oprichter Wouter Staal onthult zijn groeiplannen in het aprilnummer van vakblad RetailTrends. In de hippe en eigentijds ingerichte winkels van Yoghurt Barn draait alles om yoghurt, klanten kunnen er echter ook terecht voor koffie, thee en broodjes.
Yoghurt Barn heeft inmiddels vestigingen in Amsterdam (2x), Haarlem, Utrecht, Den Haag en 's-Hertogenbosch.
Campina
FrieslandCampina is exclusief leverancier van Yoghurt Barn vandaar dat de reclameslogan van het bedrijf 'Loei Lekker by Campina' luidt. Het zuivelconcern ontwikkelde voor de horecaformule nieuwe yoghurtvarianten.
Tevens biedt het concept de ruimte om te experimenten met nieuwe recepturen en toevoegingen.
Popeye
Yoghurt Barn maakt van yoghurt een trendy premium product met veel toegevoegde waarde. De menukaart kent hippe namen als Choco Caramba, Chia Sour en Popeye Power.
Een 'small' portie kost er vanaf 3,95 euro, bij de xl-varianten met superfood loopt de prijs op tot 6,75 euro.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

Lely Splendimo 320M
2011, P.O.A.
-

Pottinger Jumbo 8010L
2016, P.O.A.
-

F15D
Gebruikt, € 2.500
-

Allis chalmers D-270
1956, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Weer
-
Zondag11° / 8°90 %
-
Maandag12° / 10°75 %
-
Dinsdag13° / 10°80 %










