Yoghurt Barn wil naar dertig winkels
De horecaformule Yoghurt Barn wil groeien naar dertig vestigingen in 2020. Het in 2012 opgerichte bedrijf telt nu zes winkels.

Oprichter Wouter Staal onthult zijn groeiplannen in het aprilnummer van vakblad RetailTrends. In de hippe en eigentijds ingerichte winkels van Yoghurt Barn draait alles om yoghurt, klanten kunnen er echter ook terecht voor koffie, thee en broodjes.
Yoghurt Barn heeft inmiddels vestigingen in Amsterdam (2x), Haarlem, Utrecht, Den Haag en 's-Hertogenbosch.
Campina
FrieslandCampina is exclusief leverancier van Yoghurt Barn vandaar dat de reclameslogan van het bedrijf 'Loei Lekker by Campina' luidt. Het zuivelconcern ontwikkelde voor de horecaformule nieuwe yoghurtvarianten.
Tevens biedt het concept de ruimte om te experimenten met nieuwe recepturen en toevoegingen.
Popeye
Yoghurt Barn maakt van yoghurt een trendy premium product met veel toegevoegde waarde. De menukaart kent hippe namen als Choco Caramba, Chia Sour en Popeye Power.
Een 'small' portie kost er vanaf 3,95 euro, bij de xl-varianten met superfood loopt de prijs op tot 6,75 euro.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Valtra T162e Versu
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6120M (MOL) #692292
Gebruikt, P.O.A.
-
Lely Splendimo 320FC Frontmaaier
2015, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X380 (MID) #692957
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Projectmedewerker biodiversiteit
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Medewerker Agrarisch Natuurbeheer
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Weer
-
Zondag21° / 14°95 %
-
Maandag19° / 12°50 %
-
Dinsdag19° / 11°75 %