‘We hadden niet eerder met Kwekerij Sjaak van Schie samengewerkt’, zegt Daniëlle van der Leek van Marck Reclame in Naaldwijk. ‘Anne-Marie Torenstra had op onze website gezien dat we al veel werkten voor groente- en plantenbedrijven. Nadat zij contact met ons had opgenomen, zijn we gaan brainstormen over de uitstraling die Hy-pe moest hebben.’
Het merk moest hip, trendy en exclusief zijn. ‘We hebben de slogan ‘Don’t miss the hype’ bedacht, die dubbelzinnig is: mis de hy-pe niet én mis het mooie product Hy-pe niet. Daar hebben we een campagnebeeld en een beeldmerk bij ontworpen.’
‘Op de Trade Fair in Aalsmeer is Hy-pe in stijl gelanceerd met champagne en taartjes. We hebben goede reacties gekregen en gemerkt dat deze vernieuwing goed was, omdat de nieuwe unieke soorten van Sjaak van Schie nu op een opvallende en nieuwe manier gepresenteerd worden met een herkenbaar merk. Het was een ontzettend positieve samenwerking en mooi om het merk vanaf nul op te bouwen en te zien groeien.’
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Massey Ferguson 5455 Dyna-4
2007, P.O.A.
-
Dennis - Premier Petrol kooimaaier
Gebruikt, € 3.600
-
John Deere Tractor, compact 3038E met 300E voorlader (HA) #27660
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X350 (NT) #27999
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Sales Adviseur - Melkveehouderij en Gemengd Bedrijf
VOSSEN LABORATORIES Int. B.V. - NL
Specialist gewasverzorging
Syngenta Seeds - Zeewolde
Medewerker Mechanisatie
Syngenta Seeds - Zeewolde
Docent-Onderzoeker Innovatieve Plantenteelt
Hogeschool Van Hall Larenstein - Leeuwarden
Deskundig lid voor de pachtkamer
Rechtbank Oost-Brabant - ’s-Hertogenbosch
Weer
-
Zondag11° / 2°30 %
-
Maandag10° / 0°20 %
-
Dinsdag10° / 0°20 %