Proefwinkel Randstad sierteeltproducten

Onder de naam Voorkeur openen BureauSierteelt.nl en Sense Marketing & More eind maart 2015 een proefwinkel in de Randstand.

Proefwinkel+Randstad+sierteeltproducten
© Nieuwe Oogst

In de conceptstore kunnen consumenten nieuwe sierteeltproducten testen. 'ABN AMRO adviseert de inzet van pop-up stores in haar recente rapport Kleurrijke kansen voor de sierteeltketen’, zeggen de initiatiefnemers.

'Het wordt steeds belangrijker om producten en concepten op kleine schaal te testen en de reacties van consumenten te peilen.'

E

'Een gemis bij veel introducties van nieuwe producten in de sierteeltsector is dat ze vaak onvoldoende aansluiten op de wens van de eindconsument.

Door de retail worden producten vaak als niet onderscheidend ervaren.'

Krachtenbundeling

Bij de proefwinkel bundelen Sense Marketing & More en BureauSierteelt.nl hun krachten.

Sense Marketing & More zal zich met de exploitatie en strategie bezighouden. BureauSierteelt.nl neemt het onderzoek en de communicatie over de conceptstore voor haar rekening.

Bekijk meer over:

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Dinsdag
    8° / 3°
    20 %
  • Woensdag
    5° / 0°
    20 %
  • Donderdag
    9° / 0°
    95 %
Meer weer