Wakker Dier: opnieuw actie Jumbo en AH
Wakker Dier start vandaag een radiocampagne waarin zij klanten van Albert Heijn en Jumbo oproept om voortaan naar een fatsoenlijke winkel te gaan, waar ze niet worden geconfronteerd met 'plofkip'.

Het gedrag van de supermarkten in 2013 laat zien dat dwars tegen de duurzame trend ingaan. In plaats van de beloofde beterschap voor de kip, stunten de supermarkten alleen maar meer met 'plofkip', stelt Wakker Dier.
Lage prijzen
Met de laagste prijzen op vlees, proberen de supers klanten de winkel in te lokken. Maar de prijs voor goedkoop vlees wordt, in de ogen van Wakker Dier, betaald door de dieren, en de maatschappij.
Biologische winkels, zoals Ekoplaza, De Natuurwinkel of Estafette, snappen dat: die verkopen producten met extra zorg voor dieren en milieu, luidt de mening van Wakker Dier. Het winkelwagentje is volgens Wakker Dier het krachtigste wapen van de consument: daarmee kan de consument de supermarkt op andere gedachten brengen.
Marktleiders
Wakker Dier spreekt voornamelijk de Albert Heijn en Jumbo aan, omdat zij als marktleiders de rest van de markt sturen met hun laagsteprijsgarantie (Jumbo) en toenemend gestunt (Albert Heijn) en opgedrongen kortingen naar hun leveranciers.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere Tractor 6175R (SO) #64452
Gebruikt, P.O.A.
-
Pottinger Jumbo 8010L
2016, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X167 (HG) #692194
Gebruikt, € 5.247
-
John Deere Tractor 6155R (SB) #59803
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Donderdag26° / 10°10 %
-
Vrijdag30° / 15°60 %
-
Zaterdag26° / 17°30 %