Bloemenbureau lanceert nieuwe websites
Bloemenbureau Holland lanceert vandaag nieuwe consumentenwebsites in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland.
De websites maken deel uit van de promotieactiviteiten van Bloemenbureau Holland (BBH). De behoefte aan vernieuwde websites vloeit voort uit de online strategie van BBH. Ze zorgen voor een continue aanwezigheid van bloemen en planten bij de doelgroep.
Het gaat om in totaal acht websites, voor elk land één consumentenplatform voor planten en één voor bloemen. De informatie op de site is makkelijk deelbaar op de sociale kanalen en de sites zijn ook ingericht voor smartphone en tablet.
Interessegebieden
De consument kan op de website terecht voor informatie, tips, acties en het laatste bloemen- en plantennieuws. Voor de interactie met de doelgroep kunnen bezoekers een reactie achterlaten op de site of een tip mailen.
Bij het inrichten van de websites is goed gekeken naar de interessegebieden van de doelgroep. Door bloemen en planten te combineren met andere interesses zoals bijvoorbeeld wonen, eten en mode, vergroot BBH de relevantie van de content op de websites.
Bloemen
Er zijn websites voor bloemen voor Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland. Ook voor planten hebben voor Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland hun eigen sites
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Lely Hibiscus 765 SD
2012, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6140R (HG) #64846
Gebruikt, € 55.000
-
Kverneland Ploeg 150B (LH) #24133
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6155R (SB) #59803
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Projectmedewerker biodiversiteit
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Medewerker Agrarisch Natuurbeheer
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Weer
-
Woensdag33° / 18°65 %
-
Donderdag22° / 15°20 %
-
Vrijdag23° / 11°15 %