Europese campagne glasgroenten Duitsland
Om het Duitse vertouwen in glasgroenten terug te winnen, wordt de komende 3 jaar € 3,6 miljoen uitgetrokken. De campagne wordt gecoördineerd door het GroentenFruit Bureau en voor de helft gefinancierd door de Europese Unie. De sector betaalt de rest.
De Duitse opinie rond glasgroenten wordt gevoerd door hardnekkig aanwezige vooroordelen. Maar ook door gebrek aan informatie over de vernieuwingen die in de sector de afgelopen jaren plaatsvonden.
Meer transparantie, duidelijkheid en inzicht in de productiewijze moet leiden tot een positiever beeld van de voedingstuinbouw. De focus ligt daarom op vertrouwen als kernboodschap en genieten.
Gezinnen met kinderen
In de voorlichtingscampagne is volop aandacht voor gezinnen met kinderen, in het bijzonder de moeder. Een uitgebreide en voor de doelgroep aansprekende mix van middelen wordt ontwikkeld om hen te bereiken.
Informatie wordt aangeboden via advertenties, banners en Facebook, maar ook via een website met betrouwbare en diepgaande informatie. De boodschap wordt door verrassende verhalen, geïllustreerd met een duidelijk motief, de doelgroep aangeboden.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
New Holland T6.140 AutoCommand
2013, P.O.A.
-
Fendt 313 Vario Profi S4
2016, P.O.A.
-
Evers FOREST XL 9-310 R62
Gebruikt, P.O.A.
-
Sep 2 wielige tuinfrees, maaibalk, maaimachine
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Redacteur
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Leidinggevende Agroteam
Royal HZPC Group B.V. - Mitselwier
Specialist gewasverzorging
Syngenta Seeds - Zeewolde
Medewerker Mechanisatie
Syngenta Seeds - Zeewolde
Docent-Onderzoeker Innovatieve Plantenteelt
Hogeschool Van Hall Larenstein - Leeuwarden
Weer
-
Donderdag10° / 3°70 %
-
Vrijdag12° / 3°30 %
-
Zaterdag17° / 4°70 %