Europese campagne glasgroenten Duitsland
Om het Duitse vertouwen in glasgroenten terug te winnen, wordt de komende 3 jaar € 3,6 miljoen uitgetrokken. De campagne wordt gecoördineerd door het GroentenFruit Bureau en voor de helft gefinancierd door de Europese Unie. De sector betaalt de rest.
De Duitse opinie rond glasgroenten wordt gevoerd door hardnekkig aanwezige vooroordelen. Maar ook door gebrek aan informatie over de vernieuwingen die in de sector de afgelopen jaren plaatsvonden.
Meer transparantie, duidelijkheid en inzicht in de productiewijze moet leiden tot een positiever beeld van de voedingstuinbouw. De focus ligt daarom op vertrouwen als kernboodschap en genieten.
Gezinnen met kinderen
In de voorlichtingscampagne is volop aandacht voor gezinnen met kinderen, in het bijzonder de moeder. Een uitgebreide en voor de doelgroep aansprekende mix van middelen wordt ontwikkeld om hen te bereiken.
Informatie wordt aangeboden via advertenties, banners en Facebook, maar ook via een website met betrouwbare en diepgaande informatie. De boodschap wordt door verrassende verhalen, geïllustreerd met een duidelijk motief, de doelgroep aangeboden.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
New Holland TN75S
2001, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X117R (HA) #692764
Gebruikt, € 4.148
-
Weidesleep 8mtr
Gebruikt, P.O.A.
-
Veiligheidsgewichtblok
Gebruikt, € 2.400
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Projectmedewerker biodiversiteit
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Medewerker Agrarisch Natuurbeheer
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Weer
-
Donderdag23° / 14°10 %
-
Vrijdag24° / 11°5 %
-
Zaterdag23° / 15°20 %