Nestlé breidt merkenaanbod in China fors uit
Nestlé probeert zijn verkopen in China aan te jagen door er een hele serie merken te introduceren die de Chinezen tot nu toe nog niet konden krijgen.
Via de Chinese webshop Tmall.com kwamen zondag in totaal 67 extra labels van het Zwitserse voedingsmiddelenconcern beschikbaar voor de Chinese consument. Het gaat bijvoorbeeld om Nido-melkpoeder en Damak-chocolaatjes.
Nestlé, onder meer bekend van KitKat en Nespresso, hoopt met deze forse uitbreiding van zijn online-assortiment beter in te spelen op de sterke opkomst van webwinkels in China.
Belangrijkste markt
Veel producten van Nestlé zijn al langer in de Chinese schappen te vinden. Het Aziatische land is zelfs de op een na belangrijkste markt voor het Zwitserse bedrijf.
De laatste jaren kampt Nestlé er echter met een afzwakkende vraag naar zijn voorverpakte lekkernijen, onder meer doordat veel Chinezen meer zijn gaan letten op gezond eten. Ook doen de Chinezen hun inkopen in toenemende mate online.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

Fendt 409 Vario
2000, P.O.A.
-

John Deere John Deere 6200
Gebruikt, P.O.A.
-

JOHN DEERE X380 ZITMAAIER - 48A MAAIDEK (ZUI) #692960
Gebruikt, € 8.338
-

Case IH PUMA 160 CVX
2014, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Weer
-
Zaterdag14° / 5°10 %
-
Zondag13° / 9°10 %
-
Maandag12° / 7°20 %












