59 procent Duitse agrariërs actief op sociale media
Uit onderzoek van Prosu Databased Marketing is gebleken dat ruim 59 procent van de Duitse agrariërs actief is op sociale media.

© NVT
Al jaren onderzoekt het onderzoeksbureau het mediagedrag van agrariërs. Dit jaar is ook het mediagebruik van Duitse agrariërs in beeld gebracht.
Slechts 7 procent gebruikt geen sociale media omdat ze bijvoorbeeld geen computer hebben. Gemiddeld spenderen Duitse agrarische ondernemers 6,5 uur per week op internet. Twee derde van deze tijd wordt zakelijk besteed.
Driekwart van de respondenten geeft aan op internet te zoeken naar bedrijfsgerelateerde informatie.
Lees ook
‘Breedband prima maar liever niet draadloos’
21-03-2015
'Breedband prima maar liever niet draadloos'
18-03-2015
Investering voor snel internet buitengebied
09-03-2015
RUG: glasvezel alleen haalbaar met steun
05-03-2015
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners

Middelen voor een snelle weggroei en vitaal gewas lonen altijd
Bayer Crop Science

Eén op de vijf tuinders slachtoffer van cybercriminaliteit
LTO Ledenvoordeel

'Melkziekte komt nog heel sporadisch voor en het opstarten loopt een stuk beter'
Speerstra Feed Ingredients
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
VALTRA N121 H3
Gebruikt, P.O.A.
-
New Holland T6.155 AutoCommand
2022, P.O.A.
-
Pottinger schudder 8 elements HIT910
2008, P.O.A.
-
Lely Splendimo 900MC vlindermaaier
2015, P.O.A.
Weer
-
Dinsdag22° / 6°10 %
-
Woensdag24° / 9°10 %
-
Donderdag25° / 10°20 %