59 procent Duitse agrariërs actief op sociale media

Uit onderzoek van Prosu Databased Marketing is gebleken dat ruim 59 procent van de Duitse agrariërs actief is op sociale media.

59+procent+Duitse+agrari%C3%ABrs+actief+op+sociale+media
© NVT

Al jaren onderzoekt het onderzoeksbureau het mediagedrag van agrariërs. Dit jaar is ook het mediagebruik van Duitse agrariërs in beeld gebracht.

Slechts 7 procent gebruikt geen sociale media omdat ze bijvoorbeeld geen computer hebben. Gemiddeld spenderen Duitse agrarische ondernemers 6,5 uur per week op internet. Twee derde van deze tijd wordt zakelijk besteed.

Driekwart van de respondenten geeft aan op internet te zoeken naar bedrijfsgerelateerde informatie.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    10° / 5°
    30 %
  • Zondag
    11° / 2°
    30 %
  • Maandag
    10° / 0°
    20 %
Meer weer