De top 100 van wereldwijde merken voor 2014 waardeert het merk John Deere op 5,124 miljard dollar, 5 procent meer dan vorig jaar. De top 100 is samengesteld door merkadviesbureau Interbrand. John Deere kwam voor het eerst de lijst binnen in 2011. Toen was John Deere nummer 97, nu 79.
‘De duurzaamheid van John Deere is toe te schrijven aan het vermogen zich aan te passen aan de veranderende tijden, terwijl er wordt vastgehouden aan de kernwaarden’, zegt Interbrand. ‘John Deere wordt gedreven door een sterk gevoel van duidelijkheid en wil zijn relevantie in de toekomst veiligstellen door producten en diensten te leveren die helpen bij het voldoen aan de groeiende vraag naar voedsel, brandstof, onderdak en infrastructuur’, aldus het adviesbureau.
De methode die Interbrand voor zijn lijst gebruikt, is gecertificeerd door de Internationale Organisatie voor Standaardisatie (ISO).
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Valtra T234A
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X107 (ZND) #65742
Gebruikt, € 3.289
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X127 (ZOB) #692298
Gebruikt, P.O.A.
-
Case IH PUMA 160 CVX
2014, P.O.A.
Vacatures
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Zaterdag22° / 5°0 %
-
Zondag23° / 7°0 %
-
Maandag23° / 8°0 %