De top 100 van wereldwijde merken voor 2014 waardeert het merk John Deere op 5,124 miljard dollar, 5 procent meer dan vorig jaar. De top 100 is samengesteld door merkadviesbureau Interbrand. John Deere kwam voor het eerst de lijst binnen in 2011. Toen was John Deere nummer 97, nu 79.
‘De duurzaamheid van John Deere is toe te schrijven aan het vermogen zich aan te passen aan de veranderende tijden, terwijl er wordt vastgehouden aan de kernwaarden’, zegt Interbrand. ‘John Deere wordt gedreven door een sterk gevoel van duidelijkheid en wil zijn relevantie in de toekomst veiligstellen door producten en diensten te leveren die helpen bij het voldoen aan de groeiende vraag naar voedsel, brandstof, onderdak en infrastructuur’, aldus het adviesbureau.
De methode die Interbrand voor zijn lijst gebruikt, is gecertificeerd door de Internationale Organisatie voor Standaardisatie (ISO).
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Stiga PARK 300
Nieuw, P.O.A.
-
Andex 300
Gebruikt, € 1.250
-
Leyl Welger RPC 445 Tornado
2012, € 25.000
-
Deutz-Fahr 4070 E
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Redacteur Regio Midden-Nederland
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Redacteur Veehouderij
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Sales Adviseur - Melkveehouderij en Gemengd Bedrijf
VOSSEN LABORATORIES Int. B.V. - NL
(Junior) toezichthouder Milieu Glastuinbouw
omgevingsdienst Haaglanden - Den Haag
Grondwerker / Vakman Infra
Boskalis - NL
Weer
-
Vrijdag14° / 7°70 %
-
Zaterdag15° / 7°70 %
-
Zondag15° / 5°20 %