Sierteeltmerk KAS wil in zijn uitbreidingsplannen aansluiten op de ontwikkeling van de winkelende consument. Retailspecialist en mede-initiatiefnemer Jeroen Rossen denkt daarbij aan een multichannel-strategie: een combinatie van fysieke winkels en een webshop met activiteiten op sociale media.
Rossen richt zich op de trend die het winkellandschap de komende jaren gaat vormgeven. ‘Grote steden worden belangrijker, kleinere steden minder belangrijk. Mensen zijn mobiel en gaan naar die grote stad toe. Daarom is het belangrijk bij grote knooppunten te zitten, zoals een station. De consument is verder steeds meer gericht op beleving en wil ook ‘s avonds en op zondag kunnen winkelen. De Markthal voldoet aan al die criteria en is voor ons een perfecte startlocatie.’
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners




Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X127 (WD) #691835
Gebruikt, € 3.950
-
T7.200 Auto Command CVT
Gebruikt, € 69.750
-
T7.220 Auto Command CVT
Gebruikt, € 45.000
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X107 (SO) #688719
Gebruikt, € 3.289
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Projectmedewerker biodiversiteit
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Medewerker Agrarisch Natuurbeheer
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Weer
-
Woensdag33° / 18°65 %
-
Donderdag22° / 15°20 %
-
Vrijdag23° / 11°15 %