Aansluiten op trend met winkels, webshop en sociale media

Sierteeltmerk KAS wil in zijn uitbreidingsplannen aansluiten op de ontwikkeling van de winkelende consument. Retailspecialist en mede-initiatiefnemer Jeroen Rossen denkt daarbij aan een multichannel-strategie: een combinatie van fysieke winkels en een webshop met activiteiten op sociale media.
Rossen richt zich op de trend die het winkellandschap de komende jaren gaat vormgeven. ‘Grote steden worden belangrijker, kleinere steden minder belangrijk. Mensen zijn mobiel en gaan naar die grote stad toe. Daarom is het belangrijk bij grote knooppunten te zitten, zoals een station. De consument is verder steeds meer gericht op beleving en wil ook ‘s avonds en op zondag kunnen winkelen. De Markthal voldoet aan al die criteria en is voor ons een perfecte startlocatie.’

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    10° / 4°
    30 %
  • Zondag
    11° / 2°
    30 %
  • Maandag
    10° / 0°
    20 %
Meer weer