Floriade-initiatief wint marketingprijs
Het Burgerinitiatief Almere voor de Floriade 2022 heeft de Citymarketing Innovatie Award 2013 gewonnen. Initiatiefnemer Marc van Rooij nam de prijs gisteren in ontvangst tijdens de Dag van de Citymarketing.
De jury noemde het burgerinitiatief een uitstekend voorbeeld van het feit dat initiatieven van onderop, burgerinitiatieven, tot een geweldige bijdrage en invulling van citymarketing kunnen leiden. De jury meent dat ‘hiermee een innovatieve bijdrage is geleverd aan het vakgebied, dat navolging elders verdient’.
Nieuwe media
Andere mededingers waren het merkboek van de stad Dordrecht en Counter Creatives, een beeldkwaliteitsproject met inzet van nieuwe media in de gemeente Zaanstad.
Van Rooij is adviseur namens LTO Noord bij de Floriade 2022 in Almere.
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners




Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
AS Motor 901 SM (HIL) #26853
Gebruikt, € 6.670
-
John Deere 6R 185 trekker (BIE) #23459
Gebruikt, P.O.A.
-
New Holland T5.95 DualCommand
2012, P.O.A.
-
Stiga Estate 798 E
2022, P.O.A.
Vacatures
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
"Wij zoeken jou, natuurlijk!" Een gedreven veldmedewerker met oog voor gezonde landbouw.
Coöperatie Natuurrijk Limburg - Roermond
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Weer
-
Maandag28° / 10°0 %
-
Dinsdag30° / 14°5 %
-
Woensdag30° / 15°15 %