Floriade-initiatief wint marketingprijs
Het Burgerinitiatief Almere voor de Floriade 2022 heeft de Citymarketing Innovatie Award 2013 gewonnen. Initiatiefnemer Marc van Rooij nam de prijs gisteren in ontvangst tijdens de Dag van de Citymarketing.
De jury noemde het burgerinitiatief een uitstekend voorbeeld van het feit dat initiatieven van onderop, burgerinitiatieven, tot een geweldige bijdrage en invulling van citymarketing kunnen leiden. De jury meent dat ‘hiermee een innovatieve bijdrage is geleverd aan het vakgebied, dat navolging elders verdient’.
Nieuwe media
Andere mededingers waren het merkboek van de stad Dordrecht en Counter Creatives, een beeldkwaliteitsproject met inzet van nieuwe media in de gemeente Zaanstad.
Van Rooij is adviseur namens LTO Noord bij de Floriade 2022 in Almere.
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Fendt 409 Vario
2000, P.O.A.
-
JOHN DEERE X107 ZITMAAIER (ZAN) #65742
Gebruikt, € 3.289
-
Iseki TM 3185 compacttractor
Gebruikt, P.O.A.
-
Kuhn FC883-FF vlindermaaier
2014, P.O.A.
Vacatures
Medewerker Akkerbouw
Landbouwbedrijf Oosthof - Rilland
Redacteur Business & Markten
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Stagiair(e) Redacteur Agrarische Markten
Nieuwe Oogst - NL
Veldmedewerker Pacht Provinciale gronden (16-24 uur)
Provincie Fryslân - NL
Weer
-
Vrijdag16° / 7°5 %
-
Zaterdag17° / 8°10 %
-
Zondag18° / 8°20 %