It’s Alive wint Gouden Magneet 2011

It’s Alive heeft de Gouden Magneet 2011 gewonnen. Dit is de prijs voor de beste arbeidscampagne van dit jaar.

Het Productschap Tuinbouw mocht de prijs deze week in ontvangst nemen in de Philharmonie in Haarlem. It’s Alive is een campagne van de Nederlandse tuinbouw om jongeren kennis te laten maken met de sector en te wijzen op de carrièremogelijkheden.

Het juryoordeel was unaniem: 'De It’s Alive-campagne steekt met kop en schouders boven de andere campagnes uit. De campagne klopt en is met name online erg sterk.'

88 inzendingen

Er waren in totaal 88 inzendingen. It’s Alive moest het onder andere opnemen tegen de Koninklijke Landmacht, het UMC Utrecht, de rijksoverheid, Luchtverkeersleiding Nederland, Ernst & Young, ABN Amro, Rabobank, Eneco, NS, Randstad, de Belastingdienst en Werken bij de EU.

De Magneet is de prijs voor de beste arbeidsmarktcampagne, die jaarlijks uitgereikt wordt door de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP).

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Vrijdag
    14° / 6°
    70 %
  • Zaterdag
    16° / 7°
    70 %
  • Zondag
    15° / 4°
    20 %
Meer weer