Albert Heijn maakt versafdeling op maat
Albert Heijn gaat het assortiment groente en fruit per winkel afstemmen op de wensen van de lokale bevolking.

Daarmee stapt het grootwinkelbedrijf af van het beleid dat alle winkels ongeveer hetzelfde assortiment verkopen. Dat meldt Distrifood vrijdag. Bij zes winkels is de afgelopen periode het assortiment samengesteld op basis van aankoopgegevens, onderzoek en gesprekken met mensen in de winkels.
Albert Heijn (AH) gaat deze aanpak de komende week breed uitrollen. Wekelijks wordt bij veertig winkels de agf-afdeling omgebouwd. Bij de testwinkels was een duidelijke stijging van de omzet aan groente en fruit waarneembaar, volgens een AH-woordvoerder.
Boeren
De boeren en tuinders die aan Albert Heijn leveren, zijn al eerder bij het proces betrokken, aldus het bericht.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Lemken Vari-Opal 7 (BIE) #676648
Gebruikt, P.O.A.
-
F15D
Gebruikt, € 2.500
-
John Deere 6100M trekker (MAA) #692400
Gebruikt, P.O.A.
-
New Holland T7.220 Auto Command
2014, P.O.A.
Vacatures
Redacteur Business & Markten
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Vertegenwoordiger M/V
KI Kampen - Dalfsen, Nederland
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
Weer
-
Woensdag21° / 8°20 %
-
Donderdag19° / 13°60 %
-
Vrijdag18° / 12°70 %