Campagne 'Trending in de Tuin' van start

Bloemenbureau Holland (BBH) start op 21 mei in Duitsland en Nederland de campagne 'Trending in de Tuin'.

Tijdens de campagne komen de tuintrends van deze zomer aan bod, zoals de vintage tuin, een verplaatsbare tuin en fruitboomjes in een stadstuin.

Trendvolgende vrouwen

De campagne richt zich voornamelijk op trendvolgende vrouwen, in de leeftijd tussen 25 en 45 jaar. 'Ook wel Trend Presenters genoemd', zegt Ivo van Orden, campagnemanager bij BBH.

'Ze volgen nauwgezet de trends, maar hebben ook traditie hoog in het vaandel. Ze laten zich graag adviseren door experts en houden van handige tips.'

Online

Om de campagne bij deze doelgroep onder de aandacht te brengen wordt er aan het begin van de zomer (mei/juni) en herfst (september) een online mediacampagne gevoerd.

PR-activiteiten moeten er voor zorgen dat bloggers en bladen ook over de campagne gaan vertellen. De campagne wordt ondersteund via de websites en social media kanalen van Pflanzenfreude.de en Mooiwatplantendoen.nl.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    10° / 4°
    30 %
  • Zondag
    11° / 2°
    30 %
  • Maandag
    10° / 0°
    20 %
Meer weer