‘Door de bril van boeren en tuinders geeft de spaarcampagne van Albert Heijn wellicht een te romantisch beeld over het boerenleven. De achtergrondinformatie geeft geen volledig beeld weer van de werkelijkheid. Wanneer je kijkt door de bril van de burger is de actie positief ingestoken ter promotie van de agrarische sector. De campagne draagt naar mijn idee bij aan een positief beeld voor de agrarische sector. Niet alleen de spaaractie, maar ook de Doe als een boer-dag van Albert Heijn geeft burgers een kijkje bij boeren hoe producten gemaakt worden. Daarnaast moet je er rekening mee houden dat deze actie gericht is op kinderen, waarbij je je af kunt vragen of alles dan ook werkelijk moet kloppen.’
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Pottinger Ploeg Servo 45 M Plus (5) 46 Wc (BV) #26178
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X350 (MG) #29286
Gebruikt, P.O.A.
-
AS Professionele zitmaaier / tuintrekker AS 940 Sherpa XL (ZOB) #26752
Gebruikt, P.O.A.
-
Leyl Welger RPC 445 Tornado
2012, € 25.000
Vacatures
Redacteur Regio Midden-Nederland
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Redacteur Veehouderij
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Sales Adviseur - Melkveehouderij en Gemengd Bedrijf
VOSSEN LABORATORIES Int. B.V. - NL
(Junior) toezichthouder Milieu Glastuinbouw
omgevingsdienst Haaglanden - Den Haag
Grondwerker / Vakman Infra
Boskalis - NL
Weer
-
Zaterdag14° / 8°20 %
-
Zondag15° / 4°20 %
-
Maandag11° / 8°95 %