Onderzoek+grootste+ergernissen+boeren
© digitaal

Onderzoek grootste ergernissen boeren

Boeren in Nederland vinden het niet nakomen van afspraken de grootste ergernis in de relatie met hun leveranciers, meldt automatiseringsbureau CRM Partners.

Eén op de drie boeren noemt het niet nakomen van afspraken als grootste ergernis in relatie tot hun leveranciers. Dit blijkt uit het onderzoeksrapport 'Wat verwachten boeren van hun leveranciers' van CRM Partners in Barneveld.

Op nummer 2 in het onderzoek staat drammerigheid of zeuren, op de voet gevolgd door het onaangekondigd langskomen. Vierde grote ergernis is als de boer zich niet serieus genomen voelt door zijn leverancier. Ergernis 5 is het verstrekken van onduidelijke of onvolledige informatie.

Relatie beëindigen

Het niet nakomen van afspraken is voor boeren een belangrijke reden om een relatie met leveranciers te beëindigen, stelt CRM Partners vast. Dat geldt overigens ook voor slechte kwaliteit en prijs.

Volgens Herman Bodewes van CRM Partners blijkt uit het onderzoek dat er ook in de landbouwsector voor leveranciers nog veel kansen liggen op het terrein van relatiemanagement.

Weer

  • Zondag
    8° / 2°
    10 %
  • Maandag
    10° / 2°
    0 %
  • Dinsdag
    12° / 0°
    0 %
Meer weer