NRC-publieksprijs voor plofkip

Wakker Dier heeft de publieksprijs gewonnen van de NRC Charity Award. De advertentie ‘plofkip, het best bewaarde supermarktgeheim’ kreeg de meeste stemmen van alle 255 inzendingen.

Met de NRC Charity Award wint Wakker Dier 8 pagina’s (€300.000) advertentieruimte in de NRC. Die worden ingezet tegen supermarkten die nog plofkip in de aanbieding hebben.

In januari startte Wakker Dier haar campagne tegen de plofkip. Sindsdien hebben zes grote A-merken en één grote supermarktketen toegezegd de plofkip te weren vanwege dierenleed.

Wakker Dier vervolgt haar campagne tegen achterblijvende supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo komende maanden met extra inzet. Amnesty International won de jury prijs.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    10° / 4°
    30 %
  • Zondag
    11° / 2°
    30 %
  • Maandag
    10° / 0°
    20 %
Meer weer