Lid tevreden over FloraHolland, klant niet
Leden zijn tevreden over de dienstverlening van Royal FloraHolland en hebben vertrouwen in de organisatie. De relatie met klanten is daarentegen duidelijk minder.

Dat blijkt uit het tevredenheidsonderzoek dat FloraHolland eerder dit jaar onder 580 leden en 180 klanten heeft gehouden.
Van de leden zegt 71 procent tevreden te zijn over de dienstverlening. Ze zijn vooral content met de wijze waarop de veiling hen informeert en de snelheid van betaling.
Nieuwe koers
Twee op de drie leden staan achter de nieuwe koers van FloraHolland. Daarentegen zeggen zes op de tien leden te weinig zeggenschap te hebben. Ook ziet een merendeel FloraHolland niet als de kennispartner in de sierteeltsector.
Van de klanten zegt 47 procent tevreden te zijn over de dienstverlening van de veiling. Dat resultaat ligt onder het landelijk gemiddelde voor de sector dienstverlening- en productindustrie.
Bedrijfsdoelstellingen
De mate waarin FloraHolland klanten helpt om hun bedrijfsdoelstellingen te realiseren, is niet goed genoeg. Ook bij de draagkracht voor de nieuwe koers scoort FloraHolland beneden gemiddeld.
Klanten zijn ook niet tevreden over hoe FloraHolland klachten afhandelt. FloraHolland verwacht in mei bekend te maken hoe het bedrijf de relatie met klanten wil verbeteren.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners




Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Lely Splendimo 320MC
2008, P.O.A.
-
JOHN DEERE X380 ZITMAAIER - 54A MAAIDEK (ZUI) #692959
Gebruikt, € 8.545
-
JOHN DEERE 3046R COMPACTTREKKER (ZUI) #695953
Gebruikt, P.O.A.
-
Farmtrac FT25G (WOL) #39432
Gebruikt, € 15.000
Vacatures
Redacteur Business & Markten
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Vertegenwoordiger M/V
KI Kampen - Dalfsen, Nederland
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
Weer
-
Dinsdag17° / 13°40 %
-
Woensdag21° / 8°20 %
-
Donderdag19° / 13°60 %