Promotiecampagne boerenkool van start
De promotiecampagne Boerenkool Very Kool is tegelijkertijd met het Hollandse boerenkoolseizoen maandag van start gegaan.

© VEZET
Met de campagne willen de makers boerenkool neerzetten als een hippe groente, waarmee meer te doen is dan in stamppotten verwerken.
De samenstellers zeggen dat de boerenkool in een korte periode een ware revolutie heeft ondergaan.
Modern
'Onder de naam ‘Kale’ werd boerenkool dé hype in de Verenigde Staten. Actrice Gwyneth Paltrow verwerkt boerenkool graag in haar dagelijkse groene smoothie en boerenkool figureerde zelfs in een clip van zangeres Beyoncé', aldus de campagnebedenkers.
De boerenkoolcampagne is een initiatief van Koninklijke VEZET.
Bekijk meer over:
Lees ook
Kruising tussen spruiten en boerenkool
24-09-2014
Groente in capsules als aanvulling rantsoen
04-03-2014
Boerenkoolmachine maakt eerste meters
06-10-2012
Laatste nieuws
‘Stikstofplannen zijn te vaag en onvoldoende’
Gisteren, 20:40
NAJK mist langjarig budget in stikstofplannen
Gisteren, 19:55
Schoof sluit 'drang' niet uit: 'duwtje in de rug'
Gisteren, 18:48
Nieuwste video's
Flower liners beschermen bollenvelden
23-04-2025
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Vicon Schudder Fanex 804 (BS) #31330
Gebruikt, € 13.100
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X350 (WCH) #692179
Gebruikt, P.O.A.
-
Andex 300
Gebruikt, € 1.250
-
Lely Splendimo 360M 540rpm
2015, P.O.A.
Weer
-
Zondag19° / 7°0 %
-
Maandag20° / 6°10 %
-
Dinsdag22° / 7°10 %