Promotiecampagne boerenkool van start
De promotiecampagne Boerenkool Very Kool is tegelijkertijd met het Hollandse boerenkoolseizoen maandag van start gegaan.

© VEZET
Met de campagne willen de makers boerenkool neerzetten als een hippe groente, waarmee meer te doen is dan in stamppotten verwerken.
De samenstellers zeggen dat de boerenkool in een korte periode een ware revolutie heeft ondergaan.
Modern
'Onder de naam ‘Kale’ werd boerenkool dé hype in de Verenigde Staten. Actrice Gwyneth Paltrow verwerkt boerenkool graag in haar dagelijkse groene smoothie en boerenkool figureerde zelfs in een clip van zangeres Beyoncé', aldus de campagnebedenkers.
De boerenkoolcampagne is een initiatief van Koninklijke VEZET.
Bekijk meer over:
Lees ook
Kruising tussen spruiten en boerenkool
24-09-2014
Groente in capsules als aanvulling rantsoen
04-03-2014
Boerenkoolmachine maakt eerste meters
06-10-2012
Laatste nieuws
Snackgroenten steeds gewilder, maar aandeel blijft klein
Vandaag, 11:27
'Trump en Xi dwingen de Europese landbouw tot zelfonderzoek'
Vandaag, 11:01
BBB wil ook in volgend kabinet: veranderingen afmaken
Vandaag, 10:01
Nieuwste video's
Kennispartners

‘Met Lyreco hebben we een groothandel aan huis’
LTO Ledenvoordeel
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Kuhn GF8501 schudder
2006, P.O.A.
-
Gianni Ferrari Turbo Grass 630
2022, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6100M (MD) #692400
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6120M (BV) #692391
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Projectmedewerker biodiversiteit
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Medewerker Agrarisch Natuurbeheer
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Dinsdag22° / 13°20 %
-
Woensdag26° / 15°20 %
-
Donderdag22° / 17°50 %