Promotiecampagne boerenkool van start
De promotiecampagne Boerenkool Very Kool is tegelijkertijd met het Hollandse boerenkoolseizoen maandag van start gegaan.

© VEZET
Met de campagne willen de makers boerenkool neerzetten als een hippe groente, waarmee meer te doen is dan in stamppotten verwerken.
De samenstellers zeggen dat de boerenkool in een korte periode een ware revolutie heeft ondergaan.
Modern
'Onder de naam ‘Kale’ werd boerenkool dé hype in de Verenigde Staten. Actrice Gwyneth Paltrow verwerkt boerenkool graag in haar dagelijkse groene smoothie en boerenkool figureerde zelfs in een clip van zangeres Beyoncé', aldus de campagnebedenkers.
De boerenkoolcampagne is een initiatief van Koninklijke VEZET.
Bekijk meer over:
Lees ook
Kruising tussen spruiten en boerenkool
24-09-2014
Groente in capsules als aanvulling rantsoen
04-03-2014
Boerenkoolmachine maakt eerste meters
06-10-2012
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners

‘Met Lyreco hebben we een groothandel aan huis’
LTO Ledenvoordeel

Bonenrassen met verbeterde resistentie tegen sclerotinia
Bayer Crop Science
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Kuhn GF 10803
Gebruikt, P.O.A.
-
JOHN DEERE 6 150R TREKKER (BEN) #90176
Gebruikt, P.O.A.
-
JOHN DEERE X350R ZITMAAIER (HIL) #692563
Gebruikt, € 6.966
-
John Deere 6120M trekker (MOL) #692292
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Weer
-
Dinsdag26° / 12°10 %
-
Woensdag24° / 13°20 %
-
Donderdag21° / 13°30 %