Campagne 'Altijd Kalanchoë' gestart
Met de lancering van de nieuwe Kalanchoë-website www.kalanchoe.nl is deze week de promotiecampagne 'Altijd Kalanchoë' van start gegaan.
De nadruk ligt hierbij op de consument in Nederland en Duitsland. Onder de naam 'Altijd Kalanchoë' positioneren de gezamenlijke telers (fpc Kalanchoë) de kamerplant Kalanchoë als de meest makkelijke en veelzijdige plant.
Naast de website wordt de komende drie jaar ingezet op social media, media-aandacht, samenwerking met groot- en detailhandel, cash & carries en guerilla-acties. Nieuw is het gebruik van de mobiele applicatie Floraviewer.
Actie-box
Bijzonder in deze campagne is de ruimte voor telers hun individuele merken, concepten en eigen consumenten verkoopacties te kunnen communiceren via de 'actie-box' op de website.
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Lely Splendimo 320FC
2018, P.O.A.
-
Kubota L1382 HDW Compact traktor
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6 120M (MG) #30877
Gebruikt, P.O.A.
-
Gewichtblok 450 KG ECO
Gebruikt, € 460
Vacatures
Redacteur
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Leidinggevende Agroteam
Royal HZPC Group B.V. - Mitselwier
Specialist gewasverzorging
Syngenta Seeds - Zeewolde
Medewerker Mechanisatie
Syngenta Seeds - Zeewolde
Docent-Onderzoeker Innovatieve Plantenteelt
Hogeschool Van Hall Larenstein - Leeuwarden
Weer
-
Donderdag10° / 3°70 %
-
Vrijdag12° / 3°30 %
-
Zaterdag17° / 4°70 %