LTO niet naar niet naar Glazen Huis

LTO-vakgroep Melkveehouderij doet dit jaar niet mee aan de Melk das Belangriek-actie voor het Glazen Huis in Enschede.

De afgelopen drie jaar verkochten melkveehouders melk en chocomel voor de actie Serious Request van Radio 3FM. De radiozender zamelt sinds 2004 rond kerst geld in voor een goed doel: dit jaar is dat om de babysterfte tegen te gaan.

LTO slaat dit jaar echter over. 'We vielen het laatste jaren in Leiden te veel op met onze witte (melk)jassen, het mooie Melk das Belangriek-bord en de kunststof koe. Hiervoor zijn we door 3FM op de vingers getikt', zegt Ivar Bisseling van LTO.

Stoppen met sponsoring

Bovendien stopte Chocomel met de sponsoring. Ook de organisatie kost veel tijd. 'De afgelopen maanden hadden we hiervoor geen tijd door onder andere intensieve lobby op meerdere dossiers en ledenbijeenkomsten.' .

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    10° / 4°
    30 %
  • Zondag
    11° / 2°
    30 %
  • Maandag
    10° / 0°
    20 %
Meer weer