Campagne met ontblote mannen werkt

De Bloemenbureau Holland-campagne 'Lievelingsbloem' met half ontblote mannen heeft gewerkt, zo meldt het Bloemenbureau (BBH).

De campagne is gehouden in het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk. Volgens BBH zorgden de mannen niet alleen voor extra aandacht, maar werd de totale actie in beide landen ook hoog gewaardeerd.

Doelgroep

In het Verenigd Koninkrijk waardeerde de doelgroep, die bestond uit vrouwen tussen 25 en 40 jaar, de totale campagne met een 8,2. De Franse doelgroep kwam uit op een 7,6. In beide landen ligt de waardering binnen de doelgroep daarmee ruim één punt hoger dan gemiddeld onder alle doelgroepen.

Verkopen

In Frankrijk is 88 procent van de consumenten die tot de doelgroep behoren en de campagne kennen, gestimuleerd tot een bezoek aan de bloemist en de aankoop van een bos bloemen. In het Verenigd Koninkrijk lag dit percentage op maar liefst 97 procent.

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    16° / 7°
    70 %
  • Zondag
    15° / 4°
    20 %
  • Maandag
    11° / 8°
    95 %
Meer weer