Gerberatelers prijken op billboard
Gerberatelers zijn deze week op een billboard te zien langs de snelweg A4 bij Leiden, richting Den Haag. De promotie voor de bloem is onderdeel van de campagne 'Coloured by Gerbera'.
© Vandeez
In 'Coloured by Gerbera' willen de gerberatelers tonen dat deze bloem altijd verrast. De internationale campagne, die wordt gefinancierd door alle veertig telers en veredelaars, is gericht op bloemisten en consumenten.
• Lees ook: AR-bril vertelt of teler de gerbera kan oogsten
Elk jaar, in september, brengt 'Coloured by Gerbera' alle nieuwe soorten van de Nederlandse telers voor het voetlicht. Dit jaar is het assortiment met negentig nieuwe gerberasoorten uitgebreid. De ontwikkeling van een nieuwe gerbera duurt gemiddeld drie jaar.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Landelijk Informatiepunt Wolven van start gegaan
Gisteren, 17:20
Grootste winst van 'bietenlimo' zit in het behoud van de bodem
Gisteren, 17:15
Ook vogelgriep in het Zeeuwse Terhole en Belgisch Limburg
Gisteren, 16:53
Nieuwste video's
Kennispartners
Oude aardappelbewaarplaats is nu nieuwe energiezuinige koelcel
Renoveerjehal.nl
Meest gelezen
Nederland dreigt fosfaatplafond te overschrijden
Gisteren, 10:42
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

JOHN DEERE X350R ZITMAAIER 42" (SOM) #696308
Gebruikt, P.O.A.
-

JOHN DEERE X107 ZITMAAIER (HIL) #65742
Gebruikt, € 3.289
-

Case IH MAXXUM 115
2014, P.O.A.
-

Pottinger schudder 8 elements HIT910
2008, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Weer
-
Zaterdag4° / -1°10 %
-
Zondag3° / -1°90 %
-
Maandag6° / 2°70 %











