Pioenactie bekend bij miljoen Nederlanders
De landelijke campagne Mijn Bloemist Pioenweken heeft ruim 1 miljoen Nederlanders bereikt, meldt de Vereniging Bloemist-Winkeliers (VBW).
De speciale weken vonden vanaf 17 mei voor het tweede jaar op rij plaats. In totaal deden 183 VBW-leden mee. Zij speelden met lokale acties in op de landelijke campagne. Het bereik hiervan, naast de landelijke campagne, is niet bekend.
Bekendheid
De campagne was bij nagenoeg alle Nederlandse bloemisten bekend. Ruim 80 procent van de deelnemende VBW-leden gaf aan bij een volgende editie opnieuw mee te doen. Het gemiddelde rapportcijfer lag ruim boven de 7.
Groothandelaren en veilingen hebben eveneens ingehaakt op de pioenweken. Zij blikken met een goed gevoel terug op de campagne, stelt de VBW.
Stijging afzet
De extra aandacht voor pioen heeft geleid tot een stijging van de afzet. 'In enkele gevallen tot ruim 30 procent', geeft de bloemistenvereniging aan.
De Mijn Bloemist Pioenweken zijn een gezamenlijk initiatief van onder andere VBW, FloraHolland en pioenenkwekers.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

JOHN DEERE X350 ZITMAAIER (ETT) #692326
Gebruikt, € 5.313
-

New Holland TN75S
2001, P.O.A.
-

Vicon Fanex 1404C schudder
2018, € 16.950
-

John Deere 7430 trekker (MAA) #134086
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Weer
-
Vrijdag6° / 4°5 %
-
Zaterdag10° / 4°90 %
-
Zondag11° / 8°90 %










