AB Midden-Holland wordt abflexkracht

AB Midden-Holland heeft haar naam veranderd in abflexkracht. De coöperatie om boeren te voorzien van tijdelijk personeel wil zich duidelijker onderscheiden en positioneren in de markt.

De naamsverandering is 'noodzakelijk' door het in 2011 opgeheven, landelijke AB-samenwerkingsverband, meldt abflexkracht. Ook heeft de coöperatie een nieuwe slogan: 'Talent van nature'.

Abflexkracht wil hiermee aangeven welk soort mensen zij heeft: 'aanpakkers van nature en mensen zonder 9 tot 5 instelling'. De coöperatie werft en selecteert haar krachten in heel Europa. Onder meer via eigen wervingskantoren in Polen.

Kwaliteit en mentaliteit

Aan de herpositionering en naamswijziging ging een klanttevredenheids- en marktonderzoek vooraf. Een belangrijke conclusie uit deze onderzoeken is dat veel bedrijven kwaliteit en mentaliteit belangrijker vinden dan prijs.

Er blijkt een duidelijke behoefte aan ‘Waar voor je geld’, weet abflexkracht.

Marktconform

Prijs wordt door een aantal respondenten aangeduid als een relatief begrip. Die moet weliswaar marktconform zijn, maar een gemotiveerde (tijdelijke of vaste) medewerker is productiever en presteert beter.

Bekijk meer over:

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    10° / 5°
    30 %
  • Zondag
    11° / 2°
    30 %
  • Maandag
    10° / 0°
    20 %
Meer weer