FloraHolland: belang in Frederique’s Choice

FloraHolland heeft met een minderheidsaandeel een belang genomen in Frederique’s Choice Europe BV dat boeketten levert via een webshop.

Frederique’s Choice is opgezet door voormalig topmodel Frederique van der Wal. Het merk is een van de eerste voor bloemen en planten. FloraHolland gelooft in het toepassen van merken bij bloemen en planten en ziet toekomst in virtuele afzet bij consumenten via een webshop.

Frederique’s Choice richt zich hoofdzakelijk op online verkoop in Nederland, België en Duitsland. In de toekomst moeten meer landen volgen.

Rendement

Het samenwerkingsverband stelt FloraHolland in staat om de ontwikkelingen van dit verkoopkanaal van dichtbij te volgen; in Nederland en Europa. Het doel is om meerwaarde uit de markt te halen en daarmee rendementsverbetering voor zowel het retailerschap als de deelnemende kwekers te realiseren.

Bekijk meer over:

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Vrijdag
    12° / 3°
    30 %
  • Zaterdag
    17° / 7°
    70 %
  • Zondag
    18° / 11°
    50 %
Meer weer