'Billboardactie groente en fruit effectief'
De billboardcampagne 'Frische ist leben' van de Europese Unie (EU) is met stip beland in de top 10 van opvallendste en effectiefste billboards in Duitsland. Dat meldt het GroentenFruit Bureau.
Twee gerenommeerde instituten IMAS en mafo.de hebben de effectiviteit van reclame-uitingen onderzocht.
Het nieuwe billboard hing van mei tot juli op parkeerplaatsen van 2200 Duitse supermarkten in 900 Duitse steden en bereikte daarmee meer dan 20 miljoen winkelende Duitse consumenten.
EU-campagn
Het billboard is onderdeel van een 3-jarige EU-campagne van de Duitse, Belgische en Nederlandse groenten- en fruitsector. 'Frische ist Leben' is een voorlichtingscampagne om de Duitse consument te overtuigen van het nut van het regelmatig eten van groenten en fruit.
Mede-initiatiefnemer van deze campagne, GroentenFruit Bureau, werkt hierin samen met de Duitse telersorganisatie BVEO, het Duitse handelsplatform DFHV en het Belgische VLAM onder de paraplu van 5 am Tag.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
New Holland TN75S (DRO) #717697
Gebruikt, € 23.000
-
John Deere 5090M trekker 2WD (OLD) #703457
Gebruikt, P.O.A.
-
International 633 SA trekker (LIE) #162198
Gebruikt, € 6.000
-
T7.315 Heavy Duty New Generation PLM12
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Medewerker Akkerbouw
Landbouwbedrijf Oosthof - Rilland
Redacteur Business & Markten
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Gezocht: enthousiaste expert in landbouw en verkeer voor het schrijven van nieuwe examenvragen
CBR - NL
Docent Mobiele werktuigen (0,8 - 1,0 fte)
Firda - Heerenveen
Docent – adviseur bodemgebruik/voederteelt
HAS green academy - 's-Hertogenbosch
Weer
-
Vrijdag26° / 13°5 %
-
Zaterdag26° / 15°95 %
-
Zondag18° / 15°40 %