Gezamenlijke promotie op Duits congres
Het GroentenFruit Bureau, P8 en My Tomato promoten samen de Nederlandse glasgroenten tijdens het Duitse Obst und Gemüse Kongress in Düsseldorf.
© Nieuwe Oogst
De drie organisaties die zich bezighouden met marketing proberen samen glasgroenten als paprika, tomaat, aubergine en komkommer onder de aandacht te brengen. Het congres is vooral gericht op de Duitse importmarkt van groenten en fruit.
Jochem Wolthuis van het GroentenFruit Bureau noemt vertrouwen in en genoegen van Nederlandse glasgroenten één van de belangrijkste boodschappen voor de bezoekers van het congres.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Propaangas geeft pluimveehouder betrouwbaarheid en lage kosten
LTO Ledenvoordeel
Het stikstofpotentieel van groenbemesters: inzicht in N-dynamiek
DSV zaden Nederland
Willemssen: 'Hoge tripsdruk in najaar toch de baas gebleven'
Certis Belchim
Meest gelezen
Van der Plas aan Koolmees: 'Uitsluiten partijen slecht signaal'
Gisteren, 10:58
Aanpak doornappel is enorme meerjarige klus
05-11-2025
Europese melkprijs daalt verder bij stijgende productie
Gisteren, 16:19
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

JOHN DEERE X350R ZITMAAIER (LIE) #695557
Gebruikt, P.O.A.
-

Burma 11-275
Gebruikt, € 1.500
-

Steyr 6185 CVT
2014, P.O.A.
-

Vicon DMP3001TC achtermaaier
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Weer
-
Zaterdag14° / 5°10 %
-
Zondag13° / 9°10 %
-
Maandag12° / 7°20 %










