Gezamenlijke promotie op Duits congres
Het GroentenFruit Bureau, P8 en My Tomato promoten samen de Nederlandse glasgroenten tijdens het Duitse Obst und Gemüse Kongress in Düsseldorf.
© Nieuwe Oogst
De drie organisaties die zich bezighouden met marketing proberen samen glasgroenten als paprika, tomaat, aubergine en komkommer onder de aandacht te brengen. Het congres is vooral gericht op de Duitse importmarkt van groenten en fruit.
Jochem Wolthuis van het GroentenFruit Bureau noemt vertrouwen in en genoegen van Nederlandse glasgroenten één van de belangrijkste boodschappen voor de bezoekers van het congres.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Fritesaardappelen groeien door naar 65 ton per hectare
Vandaag, 07:30
Productieboost eieren in Azië, Afrika en Latijns-Amerika
Vandaag, 06:30
Schoof wijst kritiek op aanpak Wiersma van de hand
Gisteren, 18:02
Nieuwste video's
Kennispartners

Wat als één vonk uw hele agrarische bedrijf platlegt?
LTO Verzekeringen

Bonenrassen met verbeterde resistentie tegen sclerotinia
Bayer Crop Science

Eindresultaat van Laudis en Monsoon Active is eigenlijk altijd goed
Bayer Crop Science
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Vicon Fanex 1404C schudder
2018, € 16.950
-
Kuhn GF 17002 T GII
2014, P.O.A.
-
Veenhuis Combi 2000
2001, P.O.A.
-
Kubota M6060
2016, P.O.A.
Vacatures
Medewerker Akkerbouw
Landbouwbedrijf Oosthof - Rilland
Redacteur Business & Markten
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Veldmedewerker Pacht Provinciale gronden (16-24 uur)
Provincie Fryslân - NL
Gezocht: enthousiaste expert in landbouw en verkeer voor het schrijven van nieuwe examenvragen
CBR - NL
Docent Mobiele werktuigen (0,8 - 1,0 fte)
Firda - Heerenveen
Weer
-
Zaterdag25° / 15°95 %
-
Zondag17° / 13°20 %
-
Maandag17° / 10°20 %