Klant FloraHolland content met reclamatie
Van de honderd klanten van FloraHolland zijn 95 tevreden over de afhandeling van reclamaties bij de bloemenveiling.

De snelheid van afhandeling, het gemak van aanmelden, de vakkennis en het onpartijdig oordeel stemmen tot tevredenheid, blijkt uit een zojuist afgerond klanttevredenheidsonderzoek.
Kwaliteitsinformatie
Uit het onderzoek kwam echter ook naar voren dat de betrouwbaarheid van de kwaliteitsinformatie op de klok onvoldoende is.
Aanvoerders moeten zelf kwaliteitsinformatie aanleveren. Dit gaat niet altijd goed.
FloraHolland heeft twee activiteiten opgestart om de kwaliteitsinformatie te verbeteren. Telers die opvallend veel fouten maken in de aanvoerinformatie, krijgen extra controles.
Invloed seizoenen
Daarnaast gaat de bloemenveiling alle kwaliteitsinformatie langdurig monitoren. Zo hoopt FloraHolland meer inzicht te krijgen in de materie, bijvoorbeeld in hoeverre seizoensaanvoer van invloed is.
Vanaf begin 2016 gaat Reclamatie ieder half jaar een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
FENDT 307LS
Gebruikt, P.O.A.
-
POTTINGER HIT 910 AZ
2010, P.O.A.
-
Case IH CS 105 PRO
2009, P.O.A.
-
Fendt 728 Gen7 Power+
2024, P.O.A.
Vacatures
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
"Wij zoeken jou, natuurlijk!" Een gedreven veldmedewerker met oog voor gezonde landbouw.
Coöperatie Natuurrijk Limburg - Roermond
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Weer
-
Donderdag21° / 14°80 %
-
Vrijdag21° / 13°90 %
-
Zaterdag20° / 13°90 %