Klant FloraHolland content met reclamatie
Van de honderd klanten van FloraHolland zijn 95 tevreden over de afhandeling van reclamaties bij de bloemenveiling.

De snelheid van afhandeling, het gemak van aanmelden, de vakkennis en het onpartijdig oordeel stemmen tot tevredenheid, blijkt uit een zojuist afgerond klanttevredenheidsonderzoek.
Kwaliteitsinformatie
Uit het onderzoek kwam echter ook naar voren dat de betrouwbaarheid van de kwaliteitsinformatie op de klok onvoldoende is.
Aanvoerders moeten zelf kwaliteitsinformatie aanleveren. Dit gaat niet altijd goed.
FloraHolland heeft twee activiteiten opgestart om de kwaliteitsinformatie te verbeteren. Telers die opvallend veel fouten maken in de aanvoerinformatie, krijgen extra controles.
Invloed seizoenen
Daarnaast gaat de bloemenveiling alle kwaliteitsinformatie langdurig monitoren. Zo hoopt FloraHolland meer inzicht te krijgen in de materie, bijvoorbeeld in hoeverre seizoensaanvoer van invloed is.
Vanaf begin 2016 gaat Reclamatie ieder half jaar een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners

Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Iseki TM 3217
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X107 (ZND) #65742
Gebruikt, € 3.289
-
Valtra A114
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6R 175 (LH) #693684
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL