Campagne moet bloemenverkoop in Duitsland en Frankrijk stimuleren
De consumentencampagne 'We Hebben Meer Bloemen Nodig' van Bloemenbureau Holland krijgt dit jaar een vervolg in Duitsland en Frankrijk.
De vernieuwde campagne start op 1 juni in Duitsland en duurt drie weken. De Franse consument wordt vanaf 19 juni bereikt, ook voor een periode van drie weken. Voor de consumentencampagne worden voornamelijk digitale media ingezet in de vorm van online video's, digitale buitenreclame en socialemediakanalen.
Volgens Bloemenbureau Holland moet de campagne consumenten inspireren rondom bloemengeefmomenten. De marketingorganisatie stelt vast op basis van recent onderzoek in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk dat consumenten nog steeds positief worden geprikkeld bij het zien van de campagne-uitingen.
'We Hebben Meer Bloemen Nodig' benadrukt volgens campagnemanager Isabel Groot dat consumenten willen genieten van wat belangrijk is en dat er een sterke behoefte is aan positieve impulsen. 'Die boodschap werkt nog steeds. De gevoelens en gedachten die de campagne oproept, zijn positief en zetten nog steeds aan tot het kopen van bloemen', concludeert zij.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Case IH CS 110
2002, P.O.A.
-
Stiga VILLA 15 HST
Nieuw, P.O.A.
-
Pottinger Ploeg Servo 25 Ploeg (KK) #26665
Gebruikt, € 7.500
-
John Deere Tractor 6175R Premium (WD) #24758
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Activator Agro
Building Balance - Doetinchem, Nederland
Administratief medewerker akker-, land-, tuinbouw of visserij
Wageningen University & Research - Wageningen
Bestuurslid
NAK via Galan Groep - Emmeloord
Medewerker Akkerbouw & NPEC
Wageningen University & Research - Wageningen
Leidinggevende Agroteam
Royal HZPC Group B.V. - Mitselwier
Weer
-
Maandag20° / 12°45 %
-
Dinsdag24° / 11°20 %
-
Woensdag20° / 15°100 %