‘Door de bril van boeren en tuinders geeft de spaarcampagne van Albert Heijn wellicht een te romantisch beeld over het boerenleven. De achtergrondinformatie geeft geen volledig beeld weer van de werkelijkheid. Wanneer je kijkt door de bril van de burger is de actie positief ingestoken ter promotie van de agrarische sector. De campagne draagt naar mijn idee bij aan een positief beeld voor de agrarische sector. Niet alleen de spaaractie, maar ook de Doe als een boer-dag van Albert Heijn geeft burgers een kijkje bij boeren hoe producten gemaakt worden. Daarnaast moet je er rekening mee houden dat deze actie gericht is op kinderen, waarbij je je af kunt vragen of alles dan ook werkelijk moet kloppen.’
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Massey Ferguson 5455 Dyna-4
2007, P.O.A.
-
Fendt Twister 13010T schudder
2019, P.O.A.
-
John Deere 328A achtermaaier met kneuzer
2012, P.O.A.
-
Kubota M5091 DTHQ
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Activator Agro
Building Balance - Doetinchem, Nederland
Administratief medewerker akker-, land-, tuinbouw of visserij
Wageningen University & Research - Wageningen
Leidinggevende Agroteam
Royal HZPC Group B.V. - Mitselwier
Specialist gewasverzorging
Syngenta Seeds - Zeewolde
Medewerker Mechanisatie
Syngenta Seeds - Zeewolde
Weer
-
Maandag17° / 11°30 %
-
Dinsdag19° / 11°70 %
-
Woensdag16° / 13°50 %